Humor

Сайт за забавления

Latest topics

» Kоварен СЕКС въпросник :)
Пон Мар 03, 2014 5:10 am by SweetDreams

» Бъдете честни(за момчета)
Съб Мар 24, 2012 9:48 am by 13579

» Всички марки коли!
Съб Яну 22, 2011 5:18 am by killerkux

» Мисли за приятелството
Съб Яну 22, 2011 5:16 am by killerkux

» В какво училище учите?
Съб Яну 22, 2011 5:09 am by killerkux

» Мистични същества - игра
Съб Яну 22, 2011 4:56 am by killerkux

» Човешкото тяло (ЕНЦИКЛОПЕДИЯ)
Вто Яну 04, 2011 7:52 am by Гост

» Покана за уика форум
Вто Дек 28, 2010 7:48 am by kaela

» Силата на човешката психика - по-силна от всичко!?
Сря Юни 16, 2010 3:29 am by Гост


    Смешни новини

    Share
    avatar
    zay4e
    Admin
    Admin

    Брой мнения : 2100
    Location : Bulgaria,Plovdiv
    Registration date : 07.12.2007

    default Смешни новини

    Писане  zay4e on Чет Яну 10, 2008 6:30 am

    Учени от Байкалският институт откриха по време на моржуване във водите на езерото Байкал, че негативните емоции при падане могат да се намалят, ако падането се разглежда като подмножество на висшия пилотаж.
    Според писателят-фантаст Д.Адамс, човек може да лети само ако не осъзнава, че лети. Всъщност това действително е така: според наличната статистика не е документиран случай на летящ човек. Обаче при задълбочен прочит на историята става ясно, че още древните китайци, а защо не и древните египтяни, са владеели летенето като метод.
    Учените посочват, че преки доказателства не са запазени, поради това, че тези които са летели не са осъзнавали какво правят. В същото време тези които са осъзнали, че летят тутакси падали като зрели круши и са се пребили без да могат да разкажат своите преживявания. Тези пък които не са летели и не са се пребили явно не са имали интерес към летенето.
    Всъщност учените от Байкалския институт смятат ,че са намерили косвена връзка между шаолинския стил Пияна тояга ( познат по нашите земи под името Пияна мотика) и летенето. Ето защо поговорката "Пияният и Господ го пази!" трябва да се редуцира до по-съвременното "Пияният лука не ще да сгази!" - смятат наши културолози, решили да запазят анонимност.
    Уважавайки тяхната молба, само ще споменем, че те са членове на БАН и са родени съответно през 1940 и 1949 година. Преди около два месеца единият прегази гражданин, но всъщност нямаше вина и бе оправдан. Независимо обаче от своята анонимност, те и двамата не могат да летят, въпреки че вероятно следствие на многобройни тайни опити за летене в задния двор единият е с насинено око, а другият - с бинтована лява ръка.
    В заключение, възможно най-лаконичният съвет на байкалските учени към хората е: когато падате от многоетажна сграда не мислете за приземяването.



    Куче взриви автомобила на рибари-бракониери и загина в мъки.
    Потресаващата история станала наскоро в Източните Родопи точно на река Арда. 26 годишен родопчанин току се завърнал от гурбет с нов джип и поканил свой приятел от детинство на лов. Взели пушки, но първо решили да се отбият за риба. Скъсали обаче кордата на въдицата и решили да използват артилерийски шашки. Съгласно техниката на безопасност фитилът бил достатъчно дълъг. Запалили го и го хвърлили във водата, но кучето Пепи, порода обучен лабрадор, се метнало във вира, захапало фишека и хукнало да го носи на стопанина си. Стопаните изтръпнали, защото се сетили, че Пепи бил обучаван специално да носи предмети. Това и го правило особено ценен за лов на патки. Пишман-рибарите гръмнали по псето, но не улучили. Все пак обърканото животно променило посоката и се напъхало на сянка под скъпия джип. Последвал взрив, вследствие на който колата заприличала на тази на Флинтстоун, а кучето издъхнало в адски мъки.
    Мъките на родопчанина усилила и застрахователната компания, която отказала да изплати застраховката на джипа, тъй като в договора имало клауза, че не се покриват щети, причинени от малоумието на клиентите.






    В отговор на критики на наши почитатели, че сме били "шутове" пък нищо не сме писали за шутовете на световното, ние решихме да ви предложим отбор от най-екзотичните имена на турнира.

    1. Шорунму (Камерун) - вратар
    2. Кофтун (Русия) - бек
    3. Ян Гу (Китай) - китайски защитен вал
    4. Ву Чен Гян (Китай) - китайски защитен вал
    5. Лекхето (ЮАР) - дефанзивен халф
    6. Нджанка (Камерун) - халф
    7. Макелеле (Франция) - халф
    8. Кухарски (Полша) - халф
    9. Хакан Шокур (Турция) - нападател
    10.Окоча (Нигерия) - халф
    11.Хасан Шаш (Турция) - нападател
    12.Наразаки (Япония) - вратар
    13.Гао Яо (Китай) - запълва дупки в отбраната
    14.Ал Катран (С.Арабия) - мноо черен, мноо богат
    15.Зума (ЮАР) - има тежката дума в средата
    16.Марининго (Парагвай) - защитник
    17.Боде (Германия) - офанзивен халф 18.Фрешо (Португалия) - защитник
    19.Джемба Джемба (Камерун) - джемби топката отляво
    20.Тенорио (Еквадор) - пее в хора
    21.Чинчиля (Коста Рика) - ау-ау нападател
    22.Джан Джин (Китай) - може всичко докато има джин
    23.Комантаракис (ЮАР) - халф
    24.Плетикоша (Хърватия) - вратар

    За старши треньор определихме нашият фотограф Майк Пинкфот, а за помощник Бора Милутинович, понеже най-добре се справя с китайци.




    Специална извънредна награда "Феърплей" дадоха от "Загорка" на футболиста от "Левски" Елин Топузаков. От инициативният комитет по награждаването били възхитени от спортсменското поведение на футболиста в един от пролетните мачове от шампионата, в който "Левски" би "Славия" с 3:1. В този мач Топузаков вкара два гола във вратата на спящия противников вратар, като миг преди вкарването на втория гол е направил опит да го събуди. Именно тази спортсменска постъпка провокирала хората от "Загорка" да го наградят извънредно.



    Най-добрият начин човек да остане по-сух под дъжда, е да се тича, установи американски екип от института "Мислисипи" край Мисисипи. Направеното изследване е опит да се обори тезата на група британци от Оксфорд, които през 2000 година обявиха, че независимо дали бягаш или ходиш под дъжда, намокрянето е едно и също. Тогава британците дори бяха номинирани за Нобелова награда в своята научна област.
    Успехът им подтикнал Томас Миси и Тревор Ципи да подложат на съмнение наглед логичната теза. Двамата смели изследователи-авантюристи изчислили, че ако ходещ и бягащ изминат разстояние от 122 метра под лек дъждец, по-бавният ще се намокри със 17% повече от бягащия. При силен дъжд процентите скачат на 24.
    Опасявайки се от математически грешки при разработката на теоретичния модел, изследователите провели практически опити. Тъй като двамата били с еднаква телесна структура, те навлекли абсолютно еднакви дрехи и провели експеримента, като единият ходел пеша, а другия бягал. След претегляне с кантар действително се оказало, че дрехата на ходещия е с около 100 г по-тежка.
    От консервативните академични среди контрираха, че опитите в тази насока нямат практическа насоченост: "Защо просто при дъжд да не се използва чадър?". Ципи обаче отговаря без да губи самообладание: "Защото пречи на бягането!"
    Въпреки стената от скептицизъм учените смятат да задълбочат изследванията по посочения проблем.



    Изясниха се истинските причини довели до катастрофата в Милано, станала в края на миналата седмица.
    Първоначалните предположения за техническа повреда в самолета, самоубийство поради пристъп на ревност, задлъжнялост или здравословни проблеми на пилота-самоубиец, както и поради плануван терористичен акт от араби-фундаменталисти отпаднаха след задълбочено разследване.
    Вече е напълно ясно, че се касае за нещастен случай. Намерената сред останките зачената опаковка от дъвки "Уинтерфреш" показва, че пилотът е решил да си освежи дъха преди кацането. Последвалото заскрежаване на прозорците и уредите, довело до катастрофата според следователите. От компанията-производител потвърдиха, че не са правили тестове за ефекта от дъвката по време на полет със самолет. Властите в САЩ вече обмислят дали да не бъдат забранени дъвките по време на полет.



    Нов метод за включване към глобалната мрежа ИНТЕРНЕТ започва да предлага от ноември "Енергоснабдяване". В някои градове експериментално е пусната система за доставка на данни през гражданската електрическа мрежа, посредством стандартен електрически шнур.Според компетентни енергитици, пожелали да запазят анонимност, резултатите от тестването на системата са обнадеждаващи, поради което предстои прилагането на метода в цялата страна. Поради това през май-юни цената на тока неизбежно ще "подскочи" с около 6-10 %. Новият метод е безопасен за потребителите, независимо от високия волтаж (220-240 V), а скоростта на обмен с Интернет ще зависи пряко от разстоянието до трафопоста, към който се е включил потребителят.
    Поддържането на специализиран сървър е възложено на НЕК, като за целта се предвижда да се използват излезлите от употреба блокове на АЕЦ Козлодуй. По този начин се предвижда данните да се поддържат в "горещо" състояние. Предвижда се в по-късен период запуск на втори сървър в Белене, но това засега е само дългосрочна перспектива.
    В компетентните среди се носят слухове, че английски енергетици са предложили ноу-хау за усъвършенстване на съществуващата енергопреносна мрежа и превръщането й в нов тип , т.нар. тип "фаза-данни". При това положение данните ще се предават посредством електропроводите с помощта на специален неизолиран пластмасов инфопроводник с напрежение 20 kV. Според неофициални източници, от правителството са дали зелена улица на проекта, който би осигурил работа на стотици души във връзка с изработката на необходимия проводник.


    _________________


    За всяко нещо си има точно определено време!

      В момента е: Пет Дек 15, 2017 8:07 pm