Humor

Сайт за забавления

Latest topics

» Kоварен СЕКС въпросник :)
Пон Мар 03, 2014 5:10 am by SweetDreams

» Бъдете честни(за момчета)
Съб Мар 24, 2012 9:48 am by 13579

» Всички марки коли!
Съб Яну 22, 2011 5:18 am by killerkux

» Мисли за приятелството
Съб Яну 22, 2011 5:16 am by killerkux

» В какво училище учите?
Съб Яну 22, 2011 5:09 am by killerkux

» Мистични същества - игра
Съб Яну 22, 2011 4:56 am by killerkux

» Човешкото тяло (ЕНЦИКЛОПЕДИЯ)
Вто Яну 04, 2011 7:52 am by Гост

» Покана за уика форум
Вто Дек 28, 2010 7:48 am by kaela

» Силата на човешката психика - по-силна от всичко!?
Сря Юни 16, 2010 3:29 am by Гост


    Мистични същества - игра

    Share

    adidas_lady
    special guest
    special guest

    Брой мнения : 78
    Age : 25
    Registration date : 03.02.2008

    default Мистични същества - игра

    Писане  adidas_lady on Вто Фев 24, 2009 9:56 am

    Аз казвам едно мистично,фолклорно същество и следващия дава информация за него ...



    Искам нещо за КАРАКОНДЖУЛИТЕ study
    avatar
    zay4e
    Admin
    Admin

    Брой мнения : 2100
    Location : Bulgaria,Plovdiv
    Registration date : 07.12.2007

    default Re: Мистични същества - игра

    Писане  zay4e on Вто Фев 24, 2009 9:57 am

    Караконджул е фолклорно създание, което било плашело и вредяло на хората.

    Думата има турски произход (казва се още - караконджо), но са навлезли трайно в българския език. Караконджулът наподобявал космат човек с голяма глава, рога, опашка, едно око и един крак. Според различни вярвания, бил наполовина човек - наполовина кон или да приемал облика на голо човече, куче, теле, или яре. Според някои поверия караконджулът живеел само през така наричаните от християните "мръсните дни" (от Бъдни вечер до Йордановден). Поради това месец януари се нарича "караконджов" месец.

    Караконджулът живеел в пещери, реки, запустели воденици и места, където расте бръшлян. Според някои поверия той можел да се засели в тъмните или труднодостъпните места на фермата, подобно на таласъм (например на тавана или в плевнята). Той примамвал пътници и ги възсядал, хвърлял жертвите си от високи скали и дървета в дълбоки вирове, или ги разкъсвал между воденичните колела. Съществото злосторничило само нощем (до първи петли), след което изчезвало внезапно.


    _________________


    За всяко нещо си има точно определено време!
    avatar
    zay4e
    Admin
    Admin

    Брой мнения : 2100
    Location : Bulgaria,Plovdiv
    Registration date : 07.12.2007

    default Re: Мистични същества - игра

    Писане  zay4e on Вто Фев 24, 2009 9:59 am

    Колко тъпо звучи думата..турски какво искаш.. и са ми доста глуповати тези същества ...


    _________________


    За всяко нещо си има точно определено време!

    adidas_lady
    special guest
    special guest

    Брой мнения : 78
    Age : 25
    Registration date : 03.02.2008

    default Re: Мистични същества - игра

    Писане  adidas_lady on Вто Фев 24, 2009 10:00 am

    А за талъсъмите?
    avatar
    zay4e
    Admin
    Admin

    Брой мнения : 2100
    Location : Bulgaria,Plovdiv
    Registration date : 07.12.2007

    default Re: Мистични същества - игра

    Писане  zay4e on Вто Фев 24, 2009 10:04 am

    Таласъм в българските фолклорния поверия е зъл и невидим дух, който обитава мостове, чешми, и сгради (най-често изоставени). В Родопите е познат под наименованието дракус. Според някои поверия, таласъмът може да приема облика на куче или котка. Той възниква, когато човек или имане бъдат зазидани при строежа. Съобразно остарелите традиционни представи за пола, таласъмът, който произлиза от зазидана жена често пее, плаче, или преде, докато таласъмът, който произлиза от зазидан мъж често свири на кавал или на гайда. През деня таласъмите се крият на тавана, в избата или в стопанските помещения на двора. (Традиционно и исторически, българското население се е състояло предимно от земеделци, което е отразено в народните поверия подобни на това за таласъма. Това им придава архаичен стил.) В някои области на страната таласъмите се възприемат като духове на неживи. Според тези вярвания, блуждаещите им души търсят покой и убежище и, когато намерят подходящ дом, те се заселват там и трудно могат да бъдат прогонени. Напротив, таласъмите правят всичко възможно да прогонят хората, в чиято къща са се заселили, като създават шум, издават стонове, и правят пакости (подобно на западноервопейския "полтъргайст"). Според българските поверия, за да се отърве от таласъм, стопанинът на дома трябва да го извика на предварително приготвена трапеза и да го излъже, че обитателите на дома празнуват сватба. След като постои на масата, човекът трябва да стане и да каже, че е време да отидат на сватбеното празненство, след което да отведе таласъма в отдалечена хижа в гората (някога е имало много такива заслони на ловци, овчари и дървари). Когато стигнат нарочената колиба, човекът отваря вратата, поканва таласъма вътре, оставя му малко храна и оплетена на възли прежда и под предлог, че отива да доведе и сватбарите, залоства вратата отвън. Вярва се, че таласъмите са домошари и не могат да търпят недовършена домашна работа и ръкоделие край себе си. Всичко разпръснато или омотано се залавят да го оправят, така че кълбо заплетени конци обзема вниманието им задълго. Затова поверието гласи, че е опасно човек да влиза в чужди колиби из гората, защото, ако там е изоставен таласъм, той ще тръгне с него и ще се засели в дома му.



    А за вампирите ?


    _________________


    За всяко нещо си има точно определено време!

    adidas_lady
    special guest
    special guest

    Брой мнения : 78
    Age : 25
    Registration date : 03.02.2008

    default Re: Мистични същества - игра

    Писане  adidas_lady on Сря Фев 25, 2009 7:08 am

    Вампирите (Въпир, Кръвник, Упир) са зли възкръснали мъртъвци, които пият човешка или животинска кръв. Освен в митологията те са известни в киното и фантастиката.

    В легендите на много народи присъстват вампири. Смята се обаче, че образът на вампира, какъвто го познаваме от съвременната литература и кино е бил създаден в Западна Европа, където легендите за подобни същества, населяващи различни източноевропейски страни са много разпространени.

    Някои народи вярват във вампири, които не са подобни на човека, а имат животинска форма, като прилепи, паяци и кучета.

    Вампиризмът се практикува от хора или животни, които пият кръв. Във фолклора е често срещано вярването, че кръвта дава свръхчовешки сили на този, който я е изпил. В исторически план вампиризмът може да бъде срещнат като вид канибализъм. В биологията терминът „вампиризъм“ се използва за хранещи се с кръв животни — пиявици, комари, прилепи вампири и др.

    Нещо повече за жабалака
    avatar
    zay4e
    Admin
    Admin

    Брой мнения : 2100
    Location : Bulgaria,Plovdiv
    Registration date : 07.12.2007

    default Re: Мистични същества - игра

    Писане  zay4e on Сря Фев 25, 2009 7:47 am

    Жабалака е митично същество, способно да се преобразява в жаба като защита. Върши черни магии и вреди на хората, преминаващи през блата.



    А за орките?


    _________________


    За всяко нещо си има точно определено време!
    avatar
    killerkux
    member
    member

    Брой мнения : 5
    Registration date : 22.01.2011

    default Re: Мистични същества - игра

    Писане  killerkux on Съб Яну 22, 2011 4:56 am

    Орките са можеби най-известните представители на фентъзито наред с елфите. В някой фентъзита са главните лоши, в други са просто една от расите, а в трети изобщо ги няма. Но все пак те присъстват в повечето игри, книги - игри, фентъзита и др. Странно защо много рядко попадам на фентъзита където главният герой да е орк. Единственият пример за който се сещам в момента това е Warcraft III.Където оркът Trall(Трал) повежда народа си заедно с хората в борба за оцеляване срещу Адския Огнен Легион.
    Едва ли има почитател на фентъзито, който да не знае, кои са орките. И все пак за тези които са новаци и тепърва си имат работа с този жанр ще се впусна в поредното кратко описание за тези същества. Думата орк много често в някои езици е друга дума за "Демон". Орките са същества от келтската митология, същества живеещи в планините които отвличат жени за да продължат рода си. Като фантастични злодеи се появявт за първи път в толкиновата Средна Земя. Те приличат на хората но са с зелен цвят на кожата, уродливи и мръсни. В толкиновия свят не са физически силни но са изключително много и във вечна война с хората. От там вече те се превръщат в основни противници и врагове на елфи и хора в повечето фантастични вселени.
    Тези същества са неизменни представители на вселени и игри като: ForgottenRealms, Dungeons&Dragons, Ultima,Heroes, Kingdom Under FireКакто . В BaldursGate примерно можете да си създатете герой орк.
    Сега започвам обаче малко накъсано. Ще продължа с невероятна компютърна сага наречена WarCraft. Там Орките са цялостна раса водеща непрестанна война с хората. Създадени от демоните те са изпратени в света на Азерот с еднаединствена цел. Завоевание и унищожение, с повята им към тях се присъединяват изобретателните гоблини, тролите и драконите. Обединени те се впускат в унищожението над всички останали раси живущи на Азерот. Хората сформират Алианс с джуджетата и елфите и непрестанните битки започват. За всичко това става дума в първите три игри WarCraft& Orcs & Humans, WarCraft 2: Tides of Darkness (където по сценарии орките губят войната) и последвалия експанжън Beyond The Dark Portal (Хората минават през портала в света на орките).
    Зеленокожите са почти победени водачът им ДуумХамър е изчезнал безследно и единственият способен да оправлява силите на мрака е Зулухед. Останала им е само една крепост и малка армия. Повечето орки попадат в плен и са затворени в концлагери. Останалата част живве на ръба на охраняваните от Алианса територи. От тука започва и историята на WarCraft III. Орките този път са добрите, поведени и обединени от Трал те се впускат в търсенето на нов дом. Повяват се демоните и разрухата започва. Хората също са принудени да бягат към нови земи и изобщо историята е заплетена. Само ще спомена че орките(ето на пак Орките та Орките) се обединяват заедно с хората в борбата за оцеляване и в крайна сметка унищожават създателите си и извоюват свободата си. В продължението WarCraft III: The Frozen Throne зеленокожите заедно с вече утвърденият си вожд Трал най-накрая намират своя дом и въздигат култов град.Град в коуто всеки войн е свободен да пребивава. .Демонския Легион е победен а хората и орките отново са на ръба на война. Особенност на WarCraft-ските орки е че те са физически много силни и едри от хората докато в света на Толкин те са по-слаби.
    Това бяха едни от малкото примери за класическото фентъзи. Толкин вдъхва живот на тези зли същества заедно с елфите. Неговите последователи вдъхват живот на редица други митологични създания и така се слага началото на епичното фентъзи.



    beat up


    Последната промяна е направена от killerkux на Съб Яну 22, 2011 4:59 am; мнението е било променяно общо 1 път (Reason for editing : да)
    avatar
    killerkux
    member
    member

    Брой мнения : 5
    Registration date : 22.01.2011

    default Re: Мистични същества - игра

    Писане  killerkux on Съб Яну 22, 2011 4:56 am

    killerkux написа:Орките са можеби най-известните представители на фентъзито наред с елфите. В някой фентъзита са главните лоши, в други са просто една от расите, а в трети изобщо ги няма. Но все пак те присъстват в повечето игри, книги - игри, фентъзита и др. Странно защо много рядко попадам на фентъзита където главният герой да е орк. Единственият пример за който се сещам в момента това е Warcraft III.Където оркът Trall(Трал) повежда народа си заедно с хората в борба за оцеляване срещу Адския Огнен Легион.
    Едва ли има почитател на фентъзито, който да не знае, кои са орките. И все пак за тези които са новаци и тепърва си имат работа с този жанр ще се впусна в поредното кратко описание за тези същества. Думата орк много често в някои езици е друга дума за "Демон". Орките са същества от келтската митология, същества живеещи в планините които отвличат жени за да продължат рода си. Като фантастични злодеи се появявт за първи път в толкиновата Средна Земя. Те приличат на хората но са с зелен цвят на кожата, уродливи и мръсни. В толкиновия свят не са физически силни но са изключително много и във вечна война с хората. От там вече те се превръщат в основни противници и врагове на елфи и хора в повечето фантастични вселени.
    Тези същества са неизменни представители на вселени и игри като: ForgottenRealms, Dungeons&Dragons, Ultima,Heroes, Kingdom Under FireКакто . В BaldursGate примерно можете да си създатете герой орк.
    Сега започвам обаче малко накъсано. Ще продължа с невероятна компютърна сага наречена WarCraft. Там Орките са цялостна раса водеща непрестанна война с хората. Създадени от демоните те са изпратени в света на Азерот с еднаединствена цел. Завоевание и унищожение, с повята им към тях се присъединяват изобретателните гоблини, тролите и драконите. Обединени те се впускат в унищожението над всички останали раси живущи на Азерот. Хората сформират Алианс с джуджетата и елфите и непрестанните битки започват. За всичко това става дума в първите три игри WarCraft& Orcs & Humans, WarCraft 2: Tides of Darkness (където по сценарии орките губят войната) и последвалия експанжън Beyond The Dark Portal (Хората минават през портала в света на орките).
    Зеленокожите са почти победени водачът им ДуумХамър е изчезнал безследно и единственият способен да оправлява силите на мрака е Зулухед. Останала им е само една крепост и малка армия. Повечето орки попадат в плен и са затворени в концлагери. Останалата част живве на ръба на охраняваните от Алианса територи. От тука започва и историята на WarCraft III. Орките този път са добрите, поведени и обединени от Трал те се впускат в търсенето на нов дом. Повяват се демоните и разрухата започва. Хората също са принудени да бягат към нови земи и изобщо историята е заплетена. Само ще спомена че орките(ето на пак Орките та Орките) се обединяват заедно с хората в борбата за оцеляване и в крайна сметка унищожават създателите си и извоюват свободата си. В продължението WarCraft III: The Frozen Throne зеленокожите заедно с вече утвърденият си вожд Трал най-накрая намират своя дом и въздигат култов град.Град в коуто всеки войн е свободен да пребивава. .Демонския Легион е победен а хората и орките отново са на ръба на война. Особенност на WarCraft-ските орки е че те са физически много силни и едри от хората докато в света на Толкин те са по-слаби.
    Това бяха едни от малкото примери за класическото фентъзи. Толкин вдъхва живот на тези зли същества заедно с елфите. Неговите последователи вдъхват живот на редица други митологични създания и така се слага началото на епичното фентъзи.

    а за халите

    beat up

    Sponsored content

    default Re: Мистични същества - игра

    Писане  Sponsored content


      В момента е: Пет Дек 15, 2017 8:06 pm